Izvirna poslovna darila – izrazite svojo zahvalo na unikaten način

259
Izvirna poslovna darila

Iskanje primernega poslovnega darila, ki izraža vašo hvaležnost in spoštovanje do strank ter zaposlenih, lahko predstavlja pravi izziv. Namesto da izberete klasično darilo, kot so pisala in beležke, lahko razmislite o izvirnih idejah, ki bodo izstopale, pustile trajen vtis ter odražale karakter vaše blagovne znamke.

Ste morda ravno v iskanju poslovnih daril za poslovne partnerje, zaposlene ali stranke? Izvirna poslovna darila v podjetju agaric.si so mesto, kjer boste zagotovo našli nekaj, kar jih bo navdušilo!

V tem članku pa vam predstavljamo nekaj navdihujočih idej za izbiro poslovnih daril in vam ponujamo nasvete, kako izbrati takšno, da bo primerno za različne priložnosti.

Poslovna darila so pomembna za krepitev dobrih poslovnih odnosov

Poslovna darila so darila, ki jih podjetja podarijo svojim poslovnim partnerjem, strankam, zaposlenim ali drugim osebam v poslovnem okolju. Njihov namen je izkazovanje pozornosti, zahvale ali spoštovanja do prejemnika ter ohranjanje dobrih odnosov v poslovnem svetu.

Podjetja torej z njimi poskušajo okrepiti poslovne vezi, vzpostaviti dolgoročno sodelovanje, izboljšati svojo prepoznavnost, ugled ter posledično seveda tudi izboljšati svoje prodajne rezultate.

Običajno se podarjajo:

  • Koledarji
  • Bloki
  • Pisala
  • Oblačila
  • Prehrambni izdelki
  • Elektronske naprave
  • Doživetja

Pomembno pa je, da podjetja pri podarjanju poslovnih daril upoštevajo določena etična načela. Darila morajo biti primerna, skladna z vrednostjo in pomembnostjo poslovnega odnosa, ter ne smejo ustvarjati vtisa o podkupovanju ali kakršni koli obliki pritiska na prejemnika. Prav tako pa morajo biti skladna z etičnimi smernicami podjetja in ne smejo kršiti nobenih pravnih ali regulatornih zahtev.

Poslovna darila za različne priložnosti

Priložnosti, ob katerih lahko podjetja podarjajo (izvirna) poslovna darila, so lahko zelo različne in odvisne od kulture, panoge, regije in drugih dejavnikov. Nekatere pogoste priložnosti so:

  • božič in novo leto (to je čas, ko podjetja pogosto podarijo darila svojim strankam, partnerjem in zaposlenim)
  • obletnice podjetja (podjetja pogosto podarijo poslovna darila, ko praznujejo pomembne mejnike, kot so obletnice ustanovitve ali drugi pomembni dogodki v zgodovini podjetja)
  • praznovanja dosežkov (podjetja lahko poslovna darila podarijo zaposlenim ali strankam, ki so dosegli pomembne dosežke – uspešna pogajanja, doseganje ciljev ali pomembni mejniki)
  • konference in dogodki (poslovna darila se podarijo udeležencem konference ali dogodka kot znak zahvale za udeležbo)
  • rojstni dnevi in obletnice zaposlenih (managerji lahko podarijo izvirna poslovna darila svojim zaposlenim ob pomembnih dogodkih, kot so rojstni dnevi, obletnice zaposlitve ali drugi pomembni mejniki)
  • ob lansiranju novih izdelkov in storitev (poleg ohranjanja vezi s strankami in poslovnimi partnerji je lahko podarjanje poslovnih daril ob lansiranju novih produktov tudi del marketinške strategije)

Nasveti za izbiro poslovnih daril

Se kot podjetnik vsako leto sprašujete, s kakšnim poslovnim darilom razveseliti svoje poslovne partnerje? Za vas smo zbrali nekaj usmeritev, s pomočjo katerih bo odločitev lažja, prejemniki pa prijetno presenečeni:

  • Premislite o namenu in cilju darila

Preden izberete darilo, se vprašajte, kaj želite doseči z njim. Ali želite izraziti hvaležnost za sodelovanje, nagraditi uspešno sodelovanje, poglobiti poslovni odnos ali kaj drugega? Razmislite tudi o ciljih za počutje prejemnika – ali želite, da se prejemnik počuti posebno, da se zahvalite za dobro delo ali želite spodbuditi nadaljnje sodelovanje?

  • Upoštevajte interese prejemnika

Pomembno je, da upoštevate interese prejemnika. Če na primer veste, da je prejemnik navdušen nad športom, lahko izberete izvirna poslovna darila, ki se nanašajo na šport, kot so vstopnice za tekmo, ura za športne aktivnosti ali športna oblačila. Če pa veste, da prejemnik uživa v kulturi, lahko izberete izvirna poslovna darila, kot so lahko denimo vstopnice za gledališče ali opero, knjiga ali album.

  • Bodite pozorni na proračun

Ostanite realistični glede proračuna, ki ga imate na voljo za darilo. Ne želite preseči svojega proračuna, hkrati pa tudi ne želite pokloniti cenenega darila, saj bi to lahko prejemnik razumel kot pomanjkanje zanimanja ali hvaležnosti.

  • Bodite pozorni na etične standarde

Pri izbiri darila je pomembno upoštevati tudi etične standarde, ki jih ima vaše podjetje. Torej, ne izberite darila, ki bi lahko bilo v nasprotju z etičnimi praksami podjetja (alkohol, tobak ali podobno).

  • Izberite nekaj edinstvenega

Izberite izvirna poslovna darila, ki se razlikujejo od običajnih. Če se odločite za nekaj edinstvenega, s tem izrazite, da ste si pri izbiri vzeli čas in temu res namenili vso svojo pozornost. To bo prejemniku zagotovo veliko pomenilo.

  • Ostanite praktični

Ne pozabite, da je lahko praktično darilo enako pomembno kot estetsko. Izberite nekaj, kar bo prejemnik lahko uporabljal na svojem delovnem mestu ali doma. Nekaj povsem edinstvenega pa je lahko tudi bon za kakšno posebno doživetje.

  • Poskrbite za personalizacijo 

Poskusite darilo prilagoditi prejemniku. To lahko dosežete z uporabo personaliziranih daril, kot so graviranje imena na izdelek, izbira barve, ki jo ima prejemnik rad ali vključitev osebnega sporočila.

Personalizirano darilo za močan vtis

Personalizacija poslovnega darila pomeni, da darilu dodamo nekaj edinstvenega ali osebnega. S tem odražamo posebno pozornost in skrb za poslovnega partnerja.

Personalizirana poslovna darila lahko vključujejo graviranje imena ali logotipa na izdelek, dodajanje osebnega sporočila ali izbiro darila, ki je specifično prilagojeno interesom ter potrebam poslovnega partnerja.

Takšno darilo lahko na poslovnega partnerja naredi močan vtis, saj pokaže, da ste si vzeli čas in trud, da bi izbrali darilo zanj.

Poleg tega lahko izvirna poslovna darila, ki vključujejo personalizacijo, pokažejo vašo pozornost do podrobnosti, kar lahko na poslovnega partnerja naredi močan vtis o vaši zavezanosti kakovosti in profesionalnosti. Tovrstna darila lahko delujejo tudi kot dobra marketinška poteza, saj lahko pomagajo graditi blagovno znamko in okrepiti odnose s strankami ter poslovnimi partnerji.

Izvirna poslovna darila s personalizirano noto so torej darila, ki so zelo učinkovita pri gradnji in utrjevanju poslovnih odnosov, saj izražajo, da ste izbiri darila namenili čas in pozornost, kar pa bo vaš obdarjenec zelo cenil.

Izvirna poslovna darila, ki vas bodo izstrelila iz povprečja

Če želite svoje poslovne partnerje in stranke razveseliti z darili, ki bodo pustila poseben vtis, prihodnjič izberite izvirna poslovna darila. To so lahko:

  • Kulinarično doživetje – namesto običajnega poslovnega kosila lahko svojim zaposlenim ali strankam podarite kulinarično doživetje, kot je obisk vrhunske restavracije ali pa kuharski tečaj, na katerem se lahko naučijo priprave nekaterih dobrot.
  • Darila z družbeno odgovornostjo – izberite podjetje, ki izdeluje izdelke z družbeno odgovornostjo (podjetje, ki uporablja reciklirane materiale, izdelke, ki so narejeni ročno in brez izkoriščanja delavcev). Na ta način boste podprli dobrodelne organizacije in hkrati naredili nekaj dobrega za okolje.
  • Zabavno darilo – podarite darilo, ki bo prejemnika nasmejalo. Podarite lahko komično knjigo ali z vstopnice za stand up večer.
  • Darilo za zdravje in dobro počutje – podarite nekaj, kar bo prejemniku pomagalo pri skrbi za zdravje in dobro počutje (masažni tretmaji, wellness vikend, darilni boni za telovadbo ali jogo).
  • Virtualna darila – v času, ko so virtualni stiki v ospredju, lahko podarite virtualna darila, kot so abonmaji za knjižnico elektronskih knjig, predvajanje glasbe ali pa virtualne tečaje za različne veščine.
  • Umetniška dela – ustvarjalna darila, kot so slike ali druga umetniška dela, so lahko izjemno edinstvena in nepozabna. Izberite dela lokalnih umetnikov, ki lahko izdelajo umetniška dela na podlagi vaših predlogov.
  • Darila doživetij in potovanj – izberite nekaj, kar bo vašim zaposlenim ali strankam omogočilo potovanje in odkrivanje sveta (darilni boni za letalske karte ali paketi za potovanje).

Čeprav se morda zdi lažje izbrati klasično darilo, kot so pisala ali blokci z logotipom podjetja, izvirna poslovna darila na prejemnika lahko naredijo večji vtis in tako pripomorejo h graditvi boljših poslovnih odnosov. Pri izbiri darila je pomembno, da se osredotočimo na želje in potrebe prejemnika ter na to, kaj bi ga osrečilo in navdušilo. Če smo pri izbiri ustvarjalni in izvirni, lahko s tem izrazimo svojo pozornost do obdarjenca ter pripomoremo k boljšemu in uspešnejšemu sodelovanju. Zato je vedno dobro podariti izvirna poslovna darila, ki bodo izstopala ter resnično navdušila vaše poslovne partnerje ter stranke.